صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

لذت گشت و گذار در اینترنت با Maxthon v2.2.9.2246

امروزه اینترنت وسیله شده است که افراد میتوانند تمامی امور خود را با سرعت هرچه تمام تر انجام دهند . برای انجام این امورد میبایست به سایت ها مراجعه کنیم که نیاز به مرورگر وب میباشد . امروزه تنوع مرورگر های وب نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است و افراد با دیدی باز میتوانند مرورگر خود را انتخاب و از آن استفاده کنند. اینترنت اکسپلورر , گوگل کروم , اپرا , فایرفاکس , آوانت , … نمونه هایی از مرورگر ها میباشد که امکانات زیادی را برای کاربران خود فراهم ساخته است . ولی هنوز جای مرورگر های دیگر خالی است.
نرم افزار Maxthon نام مرورگری میباشد که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند و رضایت کامل دارند . این مرورگر نیز در بازار داغ مرورگر ها تمام تلاش خود را میکند تا تعداد کاربران راضی خود را افزایش دهد و به همین جهت امکانات فراوان بسیاری در نرم افزار خود گنجانده است . از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت زوم ۴۰۰% , قابلیت ساخت Tab , قابلیت تغییر رنگ متون , جستجو در صفحه , بازگشایی صفحات وب با سرعت بیشتر و با کیفیتی هرچه مطلوب تر , و … . و در کلام آخر میتوان گفت این مرورگر جز بهترین و قوی ترین مرورگر های حال حاضر میباشد که افراد میتوانند تجربه نوعی با مرورگری تازه رو داشته باشند . شما میتوانید این نرم افزار قدرتمند را از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Maxthon لذت گشت و گذار در اینترنت با Maxthon v2.2.9.2246

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:مرورگر Maxthon, نرم افزار كامپيوتر, نرم افزار مرورگر, نسخه جديد Maxthon,
  • دانلود قدرتمندترین مرورگر دنیا Mozilla Firefox 3.5.3

    همه کاربران حرفه ای و حتی کاربران تازه کار اینترنت مرورگر معروف و پرطرفدار موزیلا فایرفاکس را می شناسند . این مرورگر فوق العاده و سریع از همه جهات از دیگر مرورگرها پیشی گرفته است و در همین چند ماه پیش رکورد ۱۰۰ میلیون دانلود را زد . ولی هم اکنون مرورگر اینترنت اکسپلورر به دلیل اینکه همیشه کاربران مبتدی از حرفه ای ها بیشتر هستند ، از نظر کاربر از فایرفاکس قدرتمند جلوتر است . فایرفاکس امنیت کامل را برای یک کاربر به ارمغان می آورد و این شرکت همیشه در تولید یک مرورگر امن،سریع و قدرتمند در تلاش بوده است . فایرفاکس از قابلیت های فوق العاده ای همچون باز کردن تب ، مدیریت دانلود ، توانایی اینکه آخرین پنجره های شما را ذخیره کند و در بازدید بعدی همان ها را به شما نشان دهد ، امنیت بالا و بلوک کردن صفحات دارای اسپم و ویروس ، جلوگیری از باز شدن صفحات pop up ، توانایی ذخیره فایل های فلش ، دارا بودن قسمت Most Visited ، آر اس اس خوان ، ذخیره پسوردها به راحتی ، ذخیره صفحات برای بارگذاری سریعتر برای بازدید بعدی ، توانایی پاک کردن فقط بخشی از History ، سازگاری با کنترل پنل هاست ها و…
    مرورگری فوق سریع که با ۱۵۰۰۰ تغییر در نسخه ۳ و ده ها تغییر در این نسخه این مژده را به کاربران می دهند که بتوانند از نهایت سرعت در بارگزاری صفحات وب بهره ببرند. این نسخه که از تغییرات متعددی در جاوااسکریپت ها شروع و در لوگو خاتمه می یابد قادر است تا علاوه بر پشتیبانی از HTML 5 در بارگزاری صفحات وب هم در کمترین زمان ممکن عمل نماید.
    شاید مهم ترین قابلیت های موزیلا را بتوان در سرعت بالا در بارگزاری صفحات ، لود سریع تصاویر ، سازگاری با تمامی استانداردهای تحت وب ، سازگار با تمامی پروتوکل ها و محیط کاربری جذاب و البته ساده و  کاربر پسند اشاره نمود. ضمن آن که این مرورگر در مقایسه با رقبای اصلی خود از حجم بسیار مناسب تری نسبت به قابلیت های گسترده بهره می برد و همین عامل هم در انتخاب کاربران نقش مهمی دارد.
    پلاگین ها و افزونه های متعدد این مرورگر را می توان از قابلیت های مهم و کلیدی آن برشمرد. همین افزونه هایی که کاربران به بسیاری از آن ها وابسته بوده و در موارد متعدد از آن ها به عنوان یک نرم افزار بهره می برند در حالی که آن ها تنها یک ابزار ساده محسوب می شوند که هیچ فضای اضافی از سیستم را اشغال نمی کنند.

     

    ff3.5 دانلود قدرتمندترین مرورگر دنیا Mozilla Firefox 3.5.3

    .: ادامه مطلب :.

    مرور آفلاین با نرم افزار Teleport Pro 1.61

    مرورگرهای آفلاین نرم افزاری با سرعت بالا  برای گرفتن اطلاعات از اینترنت است. این برنامه به شما امکان دریافت کامل اطلاعات یک سایت را به صورت طبقه بندی شده می دهد تا هر زمان که مایلید آن را به صورت آفلاین مرور کنید.

     

    teleportpro 239x300 مرور آفلاین با نرم افزار Teleport Pro 1.61

     

    .: ادامه مطلب :.

    لذت وبگردی با Opera 10.00 Build 1750

    Opera ، اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.
    کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
    اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.
     

    Opera downloadha.com لذت وبگردي با Opera 10.00 Build 1750

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار Opera 10,00 Build 1750, مرورگر opera,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    لذت گشت و گذار در اینترنت با Maxthon v2.2.9.2246

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود